Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na zápatí
AITEC robotics
  • Produkty
    Autonomní roboty Gausium
    Dokovací a pracovní stanice, příslušenství
    Vacuum 40
    Scrubber 75
    Scrubber 50
    Phantas
    Omnie
    Beetle
    Dokovací a pracovní stanice, příslušenství
    Manuální stroje
    Příslušenství k manuálním strojům
    eV InternationalParní čističe
    DuplexPodlahové stroje
    KlinMakPodlahové stroje
    HiZeroBionické mopy
    GisowattVysavače
    Příslušenství k manuálním strojům
  • Řešení
  • Případové studie
  • FAQ
  • Kontakt
  • Produkty
    Autonomní roboty Gausium
    Dokovací a pracovní stanice, příslušenství
    Vacuum 40
    Scrubber 75
    Scrubber 50
    Phantas
    Omnie
    Beetle
    Dokovací a pracovní stanice, příslušenství
    Manuální stroje
    Příslušenství k manuálním strojům
    eV InternationalParní čističe
    DuplexPodlahové stroje
    KlinMakPodlahové stroje
    HiZeroBionické mopy
    GisowattVysavače
    Příslušenství k manuálním strojům
  • Řešení
  • Případové studie
  • FAQ
  • Kontakt
  • CZ
    • EN
AITEC robotics
  • Produkty
  • Řešení
  • Případové studie
  • FAQ
  • Kontakt
AITEC robotics
Autonomní roboty Gausium
Dokovací a pracovní stanice, příslušenství
Vacuum 40
Scrubber 75
Scrubber 50
Phantas
Omnie
Beetle
Dokovací a pracovní stanice, příslušenství
Manuální stroje
Příslušenství k manuálním strojům
eV InternationalParní čističe
DuplexPodlahové stroje
KlinMakPodlahové stroje
HiZeroBionické mopy
GisowattVysavače
Příslušenství k manuálním strojům
DomůVšeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky pro podnikatele

Všeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky pro podnikatele

Všeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky AITEC Robotics / společnosti Supply Bin Company s.r.o. pro podnikatele

ve smyslu § 1751 a násl. zák.č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jen „občanský zákoník“ či „NOZ“)

 

I. Platnost předmětných podmínek a jejich změny

  1. Následující Všeobecné prodejní, dodací, záruční a montážní podmínky společnosti Supply Bin Company s.r.o. (dále jen „podmínky“) jsou platné pro všechny uzavřené smluvní vztahy mezi společností Supply Bin Company s.r.o., se sídlem Husinecká 903/10, 130 00 Praha 3, IČ: 11648490, DIČ: CZ11648490 (dále jen „společnost Supply Bin Company s.r.o.“ či „AITEC Robotics“) a objednatelem, kupujícím (dále jen „klient“), který je podnikatelem ve smyslu §420 NOZ (dále též „smluvní strany“), při prodeji jakéhokoliv zboží společnosti Supply Bin Company s.r.o. (dále jen „zboží“) na území České republiky.
  2. Tyto podmínky vydává AITEC Robotics v souladu s § 1751 a násl. občanského zákoníku a vztahují se na všechny smluvní vztahy dle písm. a) tohoto bodu podmínek, přičemž se stávají dnem jejich podpisu či akceptací klientem nedílnou součástí každého smluvního vztahu uzavřeného mezi smluvními stranami, určují a doplňují některé části jeho obsahu, nestanoví-li konkrétní smlouva jinak.
  3. Změny těchto podmínek či případné existující všeobecné obchodní podmínky klienta platí a jsou závazné pouze, pokud byly společností AITEC Robotics výslovně písemně uznány a potvrzeny.
  4. Tyto podmínky se nevztahují na smluvní vztahy vzniklé mezi společností AITEC Robotics a kupujícím zákazníkem, který je spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 419 NOZ, pro které platí výlučně právní úprava obsažená v ustanovení § 1810 a násl. občanského zákoníku a speciální obchodní podmínky společnosti AITEC Robotics určené spotřebitelům. Vloží-li však takový klient zboží do vlastního obchodního majetku či do obchodního majetku jiného podnikatele a nebo užije-li klient, dá-li svolení k užití či jinak dovolí užití zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci podnikatelské činnosti jiného podnikatele, ustanovení těchto podmínek se na vztah mezi tímto klientem (popř. jeho právním nástupcem) a společností AITEC Robotics použijí.

 

II. Nabídky, objednávky, termíny dodání zboží a vedlejší ujednání

  1. Pokud není stanoveno jinak, jsou nabídky učiněné společností AITEC Robotics vůči třetím osobám nezávazné, a to v případě všech údajů včetně ceny, množství, dodacích lhůt a možností dodání.
  2. Objednávka klienta platí za uznanou a závaznou okamžikem jejího písemného potvrzení společností AITEC Robotics klientovi či jejím provedením (dodáním zboží klientovi). Pokud AITEC Robotics požaduje platbu zálohy předem, objednávka klienta platí za uznanou a závaznou okamžikem připsání plné částky zálohy na bankovní účet AITEC Robotics.
  3. Jakékoliv změny či doplnění objednávky platí za uznané a pro AITEC Robotics závazné okamžikem jejich písemného potvrzení společností AITEC Robotics klientovi či provedením takové změny při plnění objednávky. Mezi smluvními stranami jsou závazné pouze písemné dohody a ujednání. K jakýmkoliv ústním dohodám či dodatkům k uzavřeným smlouvám činěným zaměstnanci AITEC Robotics bez jejich písemného potvrzení vedením společnosti AITEC Robotics se nepřihlíží.
  4. AITEC Robotics tímto vylučuje automatické přijetí návrhu na uzavření smlouvy či dohody s jakýmkoli dodatkem, výhradou, omezením či odchylkou ze strany klienta. Taková odpověď klienta se nepovažuje za přijetí nabídky, ale za nový návrh, který by AITEC Robotics musel klientovi opět písemně akceptovat, pokud se nerozhodne takto změněné podmínky smlouvy akceptovat přímým splněním (dodáním zboží klientovi). Smluvní strany si sjednaly, že si navzájem nepřijmou ani neposkytnou žádné plnění než to, které bylo mezi nimi sjednáno písemně. V opačném případě se to bude považovat za podstatné porušení smlouvy.
  5. Bez písemného souhlasu společnosti AITEC Robotics nelze pohledávku klienta za společností AITEC Robotics postoupit třetí osobě nebo tuto pohledávku dát třetí osobě do zástavy. Vyloučeno je též postoupení smlouvy dle § 1895 a násl. občanského zákoníku.

 

 III. Cena, daně a poplatky, vyúčtování oprav

  1. Ceny uváděné v nabídkách a smluvené se společností AITEC Robotics jsou uváděny za jednotlivé kusy či soubory zboží bez jeho obalu, pokud není mezi stranami písemně smluveno jinak. Ceny zboží jsou uváděny bez DPH. Výše DPH či jiných daní a poplatků dle zákona bude vždy obsažena ve faktuře vystavené společností AITEC Robotics klientovi.
  2. Výše cen uváděných v rozpočtech na opravy jsou stanoveny na základě odborných znalostí AITEC Robotics a jsou přibližné. V případě vyžádání vyhotovení rozpočtu klientem, po jehož vyhotovení nebude následovat žádná zakázka klienta vůči AITEC Robotics, bude vyhotovení takového rozpočtu klientovi vyúčtováno dle skutečně vynaložené práce na tento rozpočet a pro AITEC Robotics takový rozpočet vůči klientovi přestane být závazný. Klient se tyto náklady zavazuje uhradit.

 

IV. Platby, fakturace, prodlení, zákaz srážek a pozdržení plateb, zálohy

  1. Za zaplacení ceny zboží klientem se považuje den připsání částky na účet společnosti AITEC Robotics v plné výši dle ceny zboží či dle částky stanovené fakturou vydanou společností AITEC Robotics k úhradě, a to včetně veškerých vedlejších poplatků a úroků z prodlení s danou smlouvou souvisejících či složení této částky v hotovosti na příslušných pokladnách AITEC Robotics.
  2. Pohledávky společnosti AITEC Robotics nemohou být hrazeny jinými fakturami. V případě plnění závazku klientem jiným způsobem než zaplacením kupní ceny, je AITEC Robotics oprávněna k okamžitému odstoupení od smlouvy. Zdržování plateb vůči AITEC Robotics způsobuje prodlení klienta s plněním závazku vůči AITEC Robotics.
  3. Platby provedené klientem jsou společností AITEC Robotics započítávány nejprve na úhradu nejstarších dlužných částek, a to nejdříve na vedlejší náklady, smluvní pokutu, zákonné úroky z prodlení a poté na úhradu jistiny.
  4. V případě prodlení s úhradou plateb za zboží ve lhůtě splatnosti určené smlouvou či fakturací se klient zavazuje uhradit k rukám společnosti AITEC Robotics smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. Tím není dotčeno právo společnosti AITEC Robotics na náhradu škody. Kromě nároků dle první věty tohoto odstavce se klient zavazuje ve prospěch AITEC Robotics uhradit veškeré vedlejší náklady spojené s vymáháním dlužné částky za klientem, a to zejména náklady AITEC Robotics spojené s upomínkami, se službami advokáta či s úhradou soudních poplatků.
  5. Při každém prodlení s platbou je AITEC Robotics dle svého uvážení oprávněn:
    • trvat na splnění smlouvy a zároveň
      • posunout plnění svých povinností do doby plného uhrazení pohledávky, a to i v případě jiných obchodních záležitostí s konkrétním smluvním partnerem
      • k přiměřenému prodloužení dodací lhůty, a to i u ostatních obchodních případů s daným smluvním partnerem
      • v případě předchozí uzavřené dohody o úhradě ceny formou splátek požadovat k okamžité úhradě celou kupní cenu zboží (ztráta výhody splátek)
      • požadovat k úhradě smluvní pokutu a úroky z prodlení ode dne prodlení s úhradou dlužné částky
    • po stanovení přiměřené lhůty k dodatečnému plnění v délce nejdéle 14 dnů od smlouvy odstoupit a popř. odstoupit i od jiných smluv uzavřených s klientem, u nichž do té doby neproběhlo plné plnění. Nároky na náhradu škody zůstávají v takovém případě společnosti AITEC Robotics zachovány.

 

V. Dodavatelé, dodací termíny, prodloužené dodací lhůty, prodlení s převzetím zboží

  1. Pokud není stanoveno jinak, je za včasné dodržení dodací lhůty či termínu považováno i včasné odeslání předmětu dodávky společností AITEC Robotics či včasné oznámení o možné expedici zboží společností AITEC Robotics označit zboží ve smyslu § 2091 občanského zákoníku je splněna vyplněním přepravních a dodacích listů, které provázejí zboží.
  2. V případě vyšší moci, nezaviněných poruch provozu, prodloužení dodacích termínů subdodavatelů, nedostatku surovin, energie, nebo dopravních sil, stávek, blokád, těžkostí v dopravě, nařízení veřejných institucí a orgánů, stejně tak i v případě všech obdobných případů, nedochází při nedodržení dodací lhůty k prodlení s dodáním zboží, a to i v případě, že tyto problémy nastanou během zpoždění jedné ze smluvních stran.
  3. V případě nevyzvednutí zboží, které bylo společnosti AITEC Robotics předáno do opravy, ve lhůtě 1 měsíce od termínu dokončení opravy, který byl klientovi písemně oznámen či od předání rozpočtu na opravu zboží, je společnost AITEC Robotics oprávněna účtovat klientovi poplatek za uskladnění zboží dle aktuálního ceníku AITEC Robotics. Nevyzvedne-li si klient zboží ve lhůtě 6 měsíců ode dne, kdy byl povinen si jej vyzvednout, je AITEC Robotics oprávněna po odečtu poplatku za uskladnění zboží zaslat zboží na náklady klienta na jeho adresu nebo po předchozím upozornění klienta zboží prodat. V případě prodeje nevyzvednutého zboží vyplatí společnost AITEC Robotics po uplatnění nároku klienta tomuto výtěžek prodeje po odečtení ceny za opravu, uskladnění zboží, nákladů prodeje a dalších oprávněných nároků, které má právo si oproti pohledávce klienta jednostranně započíst.

 

VI. Zasílání zboží

  1. Veškeré zásilky jsou uskutečňovány výhradně na riziko klienta. AITEC Robotics si vyhrazuje právo na volbu druhu a způsobu doručení zásilky. Přesto, že AITEC Robotics vyvíjí maximální úsilí pro nejvhodnější a nejrychlejší způsob doručení zásilek vzhledem k přáním jednotlivých klientů, tyto pro ni nejsou závazná. Společnost AITEC Robotics není odpovědná za jakékoliv škody a není povinna nést jakékoliv náhrady za škodu způsobenou přepravou či doručováním zboží. Zboží bude zabaleno (opatřeno pro přepravu) způsobem obvyklým pro uchování sjednaného zboží a jeho ochranu v místě odevzdání zboží k přepravě.

 

VII. Přechod rizika, prohlídka zboží, povinnost odběru a právo na dílčí dodávky

  1. Nebezpečí škody na zboží přechází ze společnosti AITEC Robotics na klienta okamžikem odeslání zboží společností AITEC Robotics klientovi, a to i v případě dílčích dodávek či hrazení dopravy společností AITEC Robotics. V ostatních případech dodáním zboží klientovi.
  2. V případě výskytu neovlivnitelných událostí ve smyslu bodu V.2 těchto podmínek ze strany společnosti AITEC Robotics, v jejichž důsledku dojde ke zpoždění zásilky, přechází nebezpečí škody na zboží na klienta dnem možného odeslání zboží či dnem, ve kterém bylo vyzvednutí zboží klientem dohodnuto.
  3. Klient je povinen zboží pečlivě prohlédnout nejpozději bez zbytečného odkladu od okamžiku, kdy měl možnost se zbožím nakládat a případnou zjištěnou vadu je povinen společnosti AITEC Robotics bez zbytečného odkladu písemně vytknout. Porušení této povinnosti je považováno za podstatné porušení smlouvy klientem. V případě, že zboží bude klientem převzato a AITEC Robotics nebudou bez zbytečného odkladu klientem vytknuty jakékoliv vady, má se za to, že smlouva byla AITEC Robotics splněna beze zbytku, řádně a včas.
  4. Klient je povinen převzít dodané zboží a řádně je uskladnit, i v tom případě, bylo-li zboží přepravou poškozeno.
  5. Společnost AITEC Robotics je oprávněna uskutečňovat dílčí dodávky zboží, pokud není mezi smluvními stranami dohodnuto jinak. Tyto jsou vyřizovány jako samostatné zakázky a jsou také samostatně fakturovány.

 

VIII. Záruka, opravy zboží

AITEC Robotics přebírá záruku za jakost dodaných strojů a zařízení v délce 12 měsíců ode dne dodání zboží klientovi, v případě baterií a akumulátorů v délce 6 měsíců ode dne dodání klientovi (bez možnosti prodloužení), na dodané (vyměněné) náhradní díly v délce 6 měsíců ode dne dodání klientovi a za provedené práce v délce 3 měsíce od data provedení práce, popř. ve vyšší délce, pokud tak stanoví záruční list vydaný společností AITEC Robotics pro konkrétní zboží, vyjma nároků přesahujících níže stanovený rámec, dle následujících podmínek:

  1. Záruční doba 12 měsíců na jakost profesionálních čistících strojů uveřejněných na stránkách www.aitecrobotics.cz je podmíněna odborným uvedením těchto strojů a zařízení do provozu k tomu způsobilou právnickou, nebo fyzickou osobou, pověřenou k tomuto úkonu společností AITEC Robotics. Seznam pověřených právnických, nebo fyzických osob je k dispozici na dotaz na telefonu +420 702 096 912 nebo na emailu info@aitecrobotics.cz nebo na stránkách www.aitecrobotics.cz
  2. AITEC Robotics prodlouží 12 měsíční záruční dobu o dalších 12 měsíců, pokud klient absolvuje nejpozději do 12 měsíce od zakoupení zboží servisní prohlídku vybraných strojů a zařízení v našem autorizovaném servisu. Seznam vybraných strojů a zařízení a autorizovaných servisů je k dispozici na dotaz na telefonu +420 702 096 912 nebo na emailu info@aitecrobotics.cz nebo na stránkách www.aitecrobotics.cz
  3. AITEC Robotics může v rámci příplatkových služeb vybraným klientům poskytnout možnost prodloužení záruky na neautonomní stroje a zařízení o dodatečných 12 měsíců (tj. na 3 roky). Tuto službu si Klient může zakoupit nejpozději do 12ti měsíců od zakoupení stroje. Prodloužení záruky se vztahuje pouze na motor a elektroniku. Klient ztrácí nárok na prodloužení záruky bez náhrady v případě, že klient neabsolvuje v prvním a druhém roce od zakoupení zboží servisní prohlídku vybraných strojů a zařízení v našem autorizovaném servise. Seznam vybraných strojů a zařízení a autorizovaných servisů je k dispozici na dotaz na telefonu +420 702 096 912 nebo na emailu info@aitecrobotics.cz nebo na stránkách www.aitecrobotics.cz
  4. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou nemohlo být zboží v záruční době používáno, z důvodu uznané a provedené záruční opravy, jestliže charakter vady bránil jeho užívání, nejpozději však do doby, kdy je klient povinen opravené zboží převzít. Klient je povinen prokázat nárok na prodloužení záruční lhůty. Prodlení s dodáním zboží nezaviněné společností AITEC Robotics nezpůsobuje prodloužení záruční doby za jakost zboží. Záruční opravy je oprávněna provádět výhradně společnost AITEC Robotics či její autorizovaný smluvní servis uvedený v příslušném záručním listu pod sankcí ztráty nároku klienta na záruku za jakost.
  5. Záruka za jakost se vztahuje na závady způsobené chybou výroby, konstrukce či vadou materiálu. Jakékoli vady či nedostatky na zboží musí být po jejich zjištění bez zbytečného odkladu klientem písemně oznámeny či osobně reklamovány u společnosti AITEC Robotics či jím pověřených míst, v opačném případě zaniká nárok na jejich odstranění či opravy.
  6. Reklamace vad zboží v záruční lhůtě musí být klientem kromě předání vadné součástky, části či celého zboží doložena dokladem o koupi zboží s uvedením místa a data koupě. Veškeré tyto dokumenty a zboží či jeho závadné díly a součástky musí být klientem předány či zaslány společnosti AITEC Robotics ke kontrole a posouzení za účelem zjištění oprávněnosti reklamace. Náklady a riziko s tímto spojené jdou k tíži klienta. U výrobků a zařízení, u nichž by doprava zboží do záruční opravy byla v záruční lhůtě nepraktická, zvláště u zařízení vyžadujících zvláštní instalaci, bude oprava provedena u klienta, přičemž v případě shledání opravy jako oprávněné, budou klientovi od AITEC Robotics účtovány pouze náklady na cestovné na místo opravy a zpět.
  7. Závadné díly či součásti zboží popř. celý výrobek budou v případě uznání reklamačního nároku společností AITEC Robotics zdarma opraveny či vyměněny. V případě opravy zboží či jeho dílů po záruční lhůtě zboží či v případě neuznaného reklamačního nároku zůstává společnost AITEC Robotics vlastníkem nového či opraveného zboží či jeho dílů a součástí až do úplného uhrazení kupní ceny klientem ve smyslu článku 9. těchto podmínek.
  8. Společnost AITEC Robotics nepřebírá žádnou záruku za škody či vady na zboží vzniklé z následujících důvodů:
    • jakákoli montáž, neodborné nastavení, neautorizovaný zásah či uvedení zboží do provozu, používání a zacházení se zbožím, které jsou v rozporu s návodem k použití, technickými či bezpečnostními předpisy platnými v České republice popř. provozem zboží v jiných než AITEC Robotics uváděných podmínkách nebo k jiným, než AITEC Robotics stanoveným účelům
    • neodborné uvedení či nastavení do provozu u vybraných strojů a zařízení v souladu s odst. 1 tohoto článku podmínek
    • přirozené opotřebení, defekty mající zanedbatelný vliv na hodnotu a použitelnost zboží, nepřiměřené zatížení, nepozornost, mechanické poškození včetně poškození v průběhu přepravy, neodvratná událost (jakékoli živelné pohromy), nevhodné provozní prostředky nebo náhradní díly, nedostatečná či chybná stavební opatření, chemický, elektrochemický či elektrický vliv, stejně tak jako obdobné či stejně hodnotitelné okolnosti.
    • provedení zásahů, oprav či změn na dodaném zboží klientem či třetí osobou bez předchozího písemného souhlasu společnosti AITEC Robotics
    • nepřítomností klienta uplatňujícího práva ze záručního listu na školení společnosti AITEC Robotics či nevyužití autorizovaných služeb společnosti AITEC Robotics zákazníkům u zboží, pro které výrobce či AITEC Robotics školení předepsal
    • reklamace parametrů, které nejsou uvedeny v technické dokumentaci zboží.
  9. AITEC Robotics neposkytuje záruku za jakost v případě jakéhokoli prodlení klienta s plněním jeho povinností, a to zejména při prodlení s úhradou kupní ceny. Nárok na záruční plnění zaniká v plném rozsahu v případě neodborné instalace zboží v těch případech, kdy je třeba autorizované osoby AITEC Robotics, opravy zboží klientem či třetí osobou bez výslovného a písemného souhlasu AITEC Robotics.
  10. V případě oprávněného reklamačního nároku hradí AITEC Robotics na své náklady náhradní díly či součásti zboží, jejichž vady byly řádně reklamovány včetně jejich montáže či odstranění pokud jsou tyto činnosti prováděny mechaniky AITEC Robotics. Veškeré další náklady nese klient, není-li smluvními stranami písemně dohodnuto jinak.
  11. Pokud je v průběhu reklamace zjištěno, že reklamovaná vada neodpovídala nedostatkům uvedeným v těchto všeobecných podmínkách a nespadala do záručního plnění, je klient povinen k úhradě veškerých nákladů vzniklých AITEC Robotics dle platných montážních podmínek či přiměřených sazeb za takové činnosti obvykle účtovaných.

 

IX. Výhrada vlastnického práva, odstoupení od smlouvy

  1. Vlastnické právo přechází v souladu s § 2132 NOZ z AITEC Robotics na klienta až úplným zaplacením kupní ceny včetně všech vedlejších nároků společnosti AITEC Robotics dle bodu IV. těchto podmínek, a to i v případě, je-li zboží již instalováno, opracováno či zpracováno.
  2. V případě zastavení, jakéhokoliv jiného omezení či nárokování zboží s výhradou vlastnického práva ve prospěch společnosti AITEC Robotics třetí osobou, je klient povinen AITEC Robotics bezprostředně o těchto skutečnostech informovat a učinit veškeré kroky vedoucí k ochraně vlastnického práva AITEC Robotics. Klient je rovněž povinen k úhradě všech nákladů, které AITEC Robotics v souvislosti s ochranou jeho práv vznikly.
  3. Smluvním stranám vzniká nárok na okamžité odstoupení od smlouvy, zejména pokud klient neuhradí řádně a včas kupní cenu za zboží, neposkytuje-li klient dostatečnou součinnost při reklamaci, opravách a dodávkách zboží či v případě podstatného porušení smlouvy jednou ze smluvních stran. Okamžikem doručení odstoupení od smlouvy druhé smluvní straně zanikají veškerá vzájemná práva a povinnosti smluvních stran ze smluvního vztahu.
  4. V případě odstoupení od smlouvy je klient povinen zboží vrátit tzv. úplné, tj. včetně veškerého příslušenství, dárků, s kompletní dokumentací, s cedulkami a pokud možno včetně originálního obalu. Zboží může být vráceno rovněž osobně na sídlo AITEC Robotics. Zboží musí být vráceno AITEC Robotics čisté, nepoškozené a bez známek používání. Zboží smí být použito jen do té míry, aby se mohl klient seznámit s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Klient odpovídá AITEC Robotics za snížení hodnoty zboží způsobené v důsledku jiného než výše uvedeného nakládání se zbožím. Klient dále odpovídá AITEC Robotics za snížení hodnoty zboží způsobené v důsledku špatného zabalení zboží před jeho odesláním prodávajícímu. Prodávající preferuje zasílání zboží v pevných obalech (tj. krabice či karton). V souladu s §1833 OZ pak může AITEC Robotics uplatnit právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu, tedy vrátit klientovi kupní cenu poníženou o sníženou hodnotu zboží způsobenou jiným než výše uvedeným nakládáním.
  5. Klient bere na vědomí, že v případě vrácení zboží, u kterého byla snížena hodnota v důsledku jeho nakládání jinak, než je nutné k vyzkoušení s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, si AITEC Robotics účtuje následující kompenzaci za způsobenou škodu:
    • až 20 % z ceny zboží v případě vyzkoušeného, avšak nevyčištěného vráceného zboží
    • až 30 % z ceny zboží v případně znehodnoceného vráceného zboží (mírné odřeniny na povrchu či mechanických částí)
    • až 50 % z ceny zboží v případě výrazně zhodnoceného vráceného zboží (hlubší odřeniny na povrchu, opotřebené příslušenství)
    • cena příslušenství v případě chybějícího nebo provozem opotřebeného příslušenství (u testovaného či použitého modelu).

 

X. Místo plnění, závěrečné ujednání

  1. Místem plnění je u všech dodávek a prací obchodní sídlo společnosti AITEC Robotics v Praze 9 – Horních Počernicích či sídla firem autorizovaných dealerů společnosti AITEC Robotics.
  2. V případě neplatnosti některého z ustanovení těchto podmínek, nezakládá taková skutečnost neplatnost podmínek jako celku. Namísto neplatného ustanovení vstupuje v platnost obecně platná norma, v opačném případě jsou strany povinny se vzájemně dohodnout na řešení, které je nejblíže původně sledovanému obchodnímu účelu.
  3. Smluvní strany výslovně prohlašují, že tyto podmínky uzavřely po důkladném seznámení se s jejich obsahem, svobodně a vážně, přijímají je, přičemž práva a povinnosti v nich stanovené se zavazují dodržovat, což stvrzují svými podpisy.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2015

 

AITEC robotics
Tajemství dokonale čistého a zdravého prostředí.
Produkty Gausium
  • Phantas
  • Vacuum 40
  • Scrubber 50
  • Scrubber 75
  • Omnie
  • Beetle
Produkty EV
  • Atlantis
  • Poseidon
  • Atlas
  • Iris
Produkty Hizero
  • Hizero F600
  • Hizero F500
  • Hizero F300
  • Hizero F100
Informace
  • Řešení
  • Případové studie
  • FAQ
Kontakt
AITEC robotics © Copyright 2025 | Všechna práva vyhrazena
Zásady ochrany osobních údajů | Obchodní podmínky
Všeobecné obch. podmínky pro podnikatele | Cookies
AITEC robotics
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}